mandag 15. september 2014

Påmelding nå åpen for NSO Kammermusikkseminar! Frist søndag 21. september.

Vi planlegger høstens Kammermusikk og Kammerorkesterseminar, som er fredag 17., lørsdag 18., fredag 24., lørdag 25., og søndag 26., oktober.
På fredager er det fra kl 17-20
På lørdager er det fra kl 10-13
På søndag er det kl 15 øvelsen og konsert kl 17. 
Forhåpentligvis blir vi i Nordberg kirke. 

Invitasjoner er blitt sendt ut mandag 15. september. Hvis ikke du har fått en invitasjon men ønsker å være med, ta kontakt. Dette er en ekstra innsats for både barn og dere som foreldre, som gir både inspirasjon og en bra løft til barnets spilling. Det er viktig at barna kommer forberedt og klar til alle øvelser :). 

Det blir som vanlig både veldig hyggelig og lærerikt. Når jeg vet hvem som kommer, skal jeg foreslå repertoar. Øvelsene blir delt opp med først 45 min undervisning i grupper, 15 min pause, 30 min undervisning i grupper, 30 min pause, og 1 times kammerorkester.

Prisen er 1500,- for ikke-medlemmer, og 1100,- for medlemmer. Betales inn 1. okt til 1503.23.46194